Podpora pri spoprijemenju s tesnobo

Tesnoba ali anksioznost je del normalnega čustvovanja.

Pogosto jo občutimo ob pričakovanju nečesa neprijetnega ali ogrožujočega. Njena vloga je, da nas opozori na nevarnost. Pri anksioznih motnjah naš običajni obrambni sistem pretirava in nas prične ovirati v funkcioniranju.

Kdo se lahko udeleži delavnice?
Vsi odrasli z diagnosticiranimi anksioznimi motnjami in tisti, ki vas (izrazita) tesnoba (anksioznost) ovira v vsakodnevnem življenju. Zaželena je tudi udeležba svojcev.

Kaj boste pridobili / kako vam bo delavnica pomagala?
• Spoznali boste osnovne značilnosti anksioznih motenj, vzroke zanje ter potek in načine zdravljenja.
• Naučili se boste, kako si lahko pomagate sami in izboljšate svoje počutje.
• Z drugimi v skupini boste lahko izmenjali svoje izkušnje in se medsebojno podpirali.

V okviru delavnice boste obravnavali naslednje vsebine:
• vzroki in simptomi anksioznih motenj,
• zdravljenje in premagovanje anksioznih motenj,
• vpliv misli na čustva, vedenje in telo,
• preprečevanje poslabšanj in ponovitev.

Kako poteka delavnica?
Delavnica traja en mesec in obsega štiri tedenska srečanja v skupini, ki trajajo uro in pol (90 minut). V skupini je približno 8 udeležencev. Vsak udeleženec ima tekom delavnice tudi možnost individualnega razgovora z izvajalcem delavnice.

Kdo izvaja delavnico?
Izvajajo jo psihologinje iz Centra za krepitev zdravja.

Kaj potrebujete za udeležbo na delavnici?
Pisalo, očala, če jih uporabljate pri branju, in kartico zdravstvenega zavarovanja. Na prvem srečanju boste prejeli brezplačen priročnik, v katerem so zbrane vsebine delavnice, in ga boste ves čas uporabljali tudi kot delovni zvezek.

Kako se lahko vključite v delavnico?
Na delavnico vas lahko napotijo vaš osebni izbrani zdravnik, diplomirana medicinska sestra iz (referenčne) ambulante družinske medicine ali psihiater. Za dodatne informacije lahko vprašate po telefonu (03 / 899 54 89) ali elektronski pošti (niki.jakol@zd-velenje.si).

Kaj so o delavnici povedali udeleženci?

»Super delavnica, prepoznaš in spoznaš, kaj je to tesnoba, da nisi edini in nekaj predlogov, kako to poskusiti zmanjšati in se sprijazniti.«

»Fajn, veliko koristnih napotkov. Pogovor z isto mislečimi je zdravilen. Škoda, da je konec. Najbolj si želim, da bi bile kje skupine za pogovor za ljudi z enako težavo.«

»Na delavnicah sem se naučil lažje se spoprijemati s tesnobo, predvsem s sproščanjem, tako da se počutim dosti boljše kot prej.«

»Dobro vodeno in predstavljene teme, ki so pomembne za spoznavanje te zahtevne bolezni. Nameravam obiskati še psihološko terapijo pri klinični psihologinji.«

Kje najdete več informacij o duševnem zdravju?
http://www.nijz.si/sl/podrocja-dela/moj-zivljenjski-slog/dusevno-zdravje